Συνέντευξη τύπου jerez.

Πέντε κορυφαίοι αναβάτες μίλησαν για το τριήμερο στη jerez…

Στη συνέντευξη Τύπου της Πέμπτης στη Jerez πήραν μέρος οι Ισπανοί Dani Pedrosa και Jorge Lorenzo, ο νικητής του Κατάρ Casey Stoner και οι Ιταλοί Valentino Rossi και Marco Simoncelli. Ο Stoner άνοιξε την συνέντευξη αναφερόμενος στο στόχο του στην ισπανική πίστα που δεν είναι άλλος από ένα καλό αποτέλεσμα αφού στο παρελθόν είχε πρόβλημα στη συγκεκριμένη πίστα. Ο πρωταθλητής Lorenzo τόνισε ότι έρχεται ήρεμος στη Jerez, αλλά γνωρίζει πως φέτος τα πράγματα θα είναι αρκετά δύσκολα, ενώ για μια ακόμα φορά στάθηκε στην ανάγκη για βελτίωση της M1.

Ενδιαφέρον είχε ο Dani Pedrosa ο οποίος επιβεβαίωσε πως τη Δευτέρα ή την Τρίτη θα μπει στο χειρουργείο, ενώ ο Valentino Rossi έχει στόχο να βελτιώσει το αποτέλεσμα του Κατάρ. Τέλος, ο Marco Simoncelli έχει βάλει στο μάτι το βάθρο της Jerez.

Casey Stoner (Repsol Honda): Κάναμε τον πρώτο αγώνα και νομίζω ότι σε αυτήν την πίστα θα έχουμε μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για τη συνέχεια της σεζόν. Κάναμε το καλύτερο δυνατό ξεκίνημα, αλλά τώρα είμαι πολύ ενθουσιασμένος που θα αρχίσουν τα ευρωπαϊκά GP. Η Jerez είναι ένα σιρκουί στο οποίο δεν τα έχω πάει καλά στο παρελθόν, αλλά υπάρχει πάντα χρόνος να το ανατρέψουμε αυτό. Μου δίνει μεγαλύτερο κίνητρο η πρόκληση και είμαι πιο αισιόδοξος έπειτα από το ξεκίνημα στο Κατάρ. Είμαι αισιόδοξος για τη μοτοσικλέτα και θέλω να συνεχίσω τα καλά αποτελέσματα και να είμαι σε καλή θέση στο πρωτάθλημα.

Οι δοκιμές μας έδωσαν πολύ καλή αίσθηση διότι όπου κι αν πηγαίναμε τα πράγματα συνεχώς βελτιώνονταν. Ο πρώτος αγώνας ήταν καλός για εμάς, αλλά ξέραμε ότι έχουμε πάντα καλά αποτελέσματα εκεί. Η Jerez έχει διαφορετική χάραξη και διαφορετική άσφαλτο, το επίπεδο πρόσφυσης είναι διαφορετικό, έτσι θα έχει ενδιαφέρον ο αγώνας εδώ.

Τα τελευταία 3 ή 4 χρόνια κάνουμε το καλύτερο δυνατό, τα δίνουμε όλα και οδηγούμε όσο το δυνατόν καλύτερα. Τα λάθη όμως έδωσαν την ευκαιρία στον Jorge να πάρει τον τίτλο εύκολα πέρυσι. :idiot: Φέτος έχουμε δουλέψει καλύτερα με τη μοτοσικλέτα και ελπίζουμε να συνεχίσουμε με καλά αποτελέσματα. Ο Dani ήταν ανταγωνιστικός στο Κατάρ μέχρι να αντιμετωπίσει πρόβλημα. Όταν άρχισα να αισθάνομαι εγώ καλύτερα, άρχισε να χειροτερεύει η κατάσταση για εκείνον, άρα δεν είχαμε τη σωστή ένδειξη. Η Jerez είναι ιδιαίτερη για εκείνον, ήταν πάντα γρήγορος – το ίδιο και ο Jorge. Με έναν μήνα απόσταση μέχρι τον επόμενο αγώνα θα έχει χρόνο να αναρρώσει από την επέμβαση και να είναι μέσα στο πρωτάθλημα. Όλα μπορούν να συμβούν.

Dani Pedrosa (Repsol Honda): Όπως είπα στο δελτίο Τύπου έχω μερικά νέα. Βρήκαμε τελικά τι συμβαίνει με τον ώμο και ίσως τη Δευτέρα ή την Τρίτη θα πρέπει να το διορθώσω. Θα κάνουμε ότι μπορούμε με τους γιατρούς ώστε να το λύσουμε εντελώς και να προσπαθήσουμε να αναρρώσουμε στην περίοδο που έχουμε μέχρι το Estoril.

Η Jerez είναι πάντα ιδιαίτερη και θα προσπαθήσω να επικεντρωθώ στον αγώνα και να κάνω το καλύτερο δυνατό με το στήσιμο της μοτοσικλέτας για την Κυριακή. Το πλήθος είναι απίθανο, πάντα με στηρίζουν πολύ και ελπίζω να έχω καλό τριήμερο και καλό αγώνα την Κυριακή.

Είχα μερικές ενδείξεις, δεν έκανα ποτέ τόσο μεγάλες αποστάσεις, αλλά και τα νεύρα μου δεν είχαν θεραπευτεί πλήρως, έτσι στις δοκιμές οι γιατροί μου έλεγαν ότι αυτό μου προκαλεί κάποιες ενοχλήσεις. Τελικά ανακαλύψαμε ότι έχουμε διαφορετικό πρόβλημα.

Jorge Lorenzo (Yamaha Factory): Είναι διαφορετική σεζόν, διαφορετικό πρωτάθλημα και διαφορετικές οι συνθήκες. Ήρθα εδώ ικανοποιημένος από τον αγώνα στο Κατάρ, έχω κίνητρο και δεν περιορίζομαι από κάτι. Θα δούμε τι θα συμβεί αύριο, πως λειτουργεί η μοτοσικλέτα και θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό.

Πρέπει να βελτιώσουμε τη μοτοσικλέτα. Μπορεί να βελτιωθεί αρκετά, ελπίζουμε. Αυτός είναι ο στόχος μας, η βελτίωση του πλαισίου, των ηλεκτρονικών – σε μερικούς μήνες θα έχουμε και μερικά νέα εξαρτήματα. Δεν γνωρίζουμε τι ιπποδύναμη έχουν τα Honda και πόση έχουμε εμείς. Το μόνο που γνωρίζουμε είναι ότι στις ευθείες μας περνάνε και αυτό οφείλεται στη γενικότερη ισχύ και στην πρόσφυση πίσω. Αν λοιπόν έχουμε καλύτερη πρόσφυση πίσω και λίγη περισσότερη ισχύ θα είμαστε πιο γρήγοροι.

Valentino Rossi (Ducati Team): Είναι δύσκολη περίοδος διότι έχουμε να αντιμετωπίσουμε διαφορετικά προβλήματα. Το πρώτο είμαι εγώ – χρειάζομαι περισσότερο χρόνο για να επιστρέψω στο 100% διότι ο ώμος με πονάει και δεν έχω πολύ δύναμη ιδιαίτερα στο δεύτερο μισό του αγώνα. Επίσης πρέπει να δουλέψουμε με τη μοτοσικλέτα. Πρέπει να φτιάξουμε μερικά προβλήματα και παρότι έχουμε βελτιωθεί αυτήν τη στιγμή είμαστε αναγκασμένοι να ακολουθούμε.

Και με τη Yamaha στο ξεκίνημα ήταν μεγάλη πρόκληση. Τώρα είναι λίγο πιο δύσκολο διότι το επίπεδο είναι πολύ υψηλό, έχουμε λιγότερες δοκιμές και η φυσική μου κατάσταση δεν είναι καλή. Είναι λογικό λοιπόν να χρειαζόμαστε περισσότερο χρόνο. Μου αρέσει πολύ η Jerez. Έχω πετύχει πολλά καλά αποτελέσματα στην καριέρα μου, πολλές νίκες. Η Ανδαλουσία είναι όμορφη και πάντα υπάρχει πάρα πολύς κόσμος στην πίστα. Στόχος μας είναι να βελτιώσουμε το αποτέλεσμα του Κατάρ.

Χρειάζομαι ακόμα αρκετά χιλιόμετρα για να αισθανθώ καλύτερα με την Desmosedici και να την οδηγήσω καλά. Επίσης οι υπόλοιποι κατασκευαστές, ιδιαίτερα η Honda, έκαναν ένα μεγάλο βήμα εμπρός τη στιγμή που εμείς είμαστε ουσιαστικά με την περσινή μοτοσικλέτα. Πρέπει και εμείς να κάνουμε το ίδιο βήμα για να είμαστε κοντά τους.

Marco Simoncelli (San Carlo Honda Gresini): Το ξεκίνημα στη σεζόν φέτος ήταν εντελώς διαφορετικό σε σχέση με πέρυσι. Είμαι ικανοποιημένος με τον πρώτο αγώνα στο Κατάρ. Ο ρυθμός που είχα στον αγώνα ήταν εξαιρετικός κάτι που δεν περίμενα και τώρα έχω μεγαλύτερο κίνητρο και αισιοδοξία για αυτόν τον αγώνα στη Jerez. Μου αρέσει η πίστα και την Κυριακή ελπίζω να βρεθώ μπροστά από τους αναβάτες που ήταν μπροστά μου στο Κατάρ.

Η μοτοσικλέτα της Honda έχει βελτιωθεί σημαντικά από πέρυσι. Αυτήν την περίοδο πέρυσι είχαμε πολλά προβλήματα, αλλά οι μηχανικοί δούλεψαν σκληρά και φέτος η μοτοσικλέτα είναι πολύ καλύτερη. Σίγουρα έχουμε ακόμα δουλειά μπροστά μας, αλλά η μοτοσικλέτα είναι υπέροχη για την ώρα.

Το βάθρο είναι καλός στόχος. Αυτό που θέλω είναι να τερματίσω κοντά στους πρώτους, να έχω καλό αγώνα και να διεκδικήσω το βάθρο.

Στο τέλος του αγώνα πρέπει να τερματίσω με καύσιμο στο ρεζερβουάρ, αλλά για να γίνει αυτό θα πρέπει να έχω μια πιο ομαλή ρύθμιση στην κατανάλωση. Αυτό σημαίνει ότι η δύναμη είναι λιγότερη. Το πρόβλημα είναι ότι είμαι μεγαλόσωμος και η κατανάλωση επηρεάζεται αρνητικά με αποτέλεσμα να έχω λιγότερη ισχύ λόγω της ομαλότερης ρύθμισης στην κατανάλωση και να χάνω σε τελική ταχύτητα στην ευθεία.

πηγή   www.msfree.gr

You May Also Like